Flickorna i Backen.

Idag, kära vänner, har jag, kaisa, frida och fia åkt pulka! Det var huuuur kul som helst! Men man märker att man har blivit äldre och därmed fegare för det var väldans mycket läskigare än vad jag kommer ihåg att det var..hah.. Men vi skrek och skrattade och ja, hade skitkul som sagt. Tog lite bilder..:


Flickorna! Fia, Frida & Kaisa <3


Om man ska vistas ute och det är risk för mycket snö i ansiktet så ska man INTE ha mascara!
(och för er som inte vet så har jag blivit brunett nu!)



Frida!


Jag tror att vi hade roligare än de två 6åringarna som också var i backen x)



Sen kom det lite mer folk så vi bestämde oss för att gå tillbaka hem till Kaisa. Vi drack massvis med te och varm choklad sen spelade vi spel och tittade på film. Vi beställde pizza också! Jag och Frida skulle dela på en Dilan (kebabpizza med sallad och grejs på) men när vi öppnade kartongen så var det inte alls en smaskig Dilan utan en äcklig Discopizza (köttfärs, paprika och räkor..yammii) Så jag ringde till pizzagubben och sa att vi fått fel pizza, han ursäktade sig väldans mycket och sa att vi fick en ny pizza ^^ Det var skoj..hoho..


Kvällen och dagen var iaf hur fin som helst och jag gör gärna om det! Speciellt pulkadelen! hah.. eller speldelen också.. och film.. och pizza! hääh..

och just ja, jag har en ny kategori: "Jag & Flickorna". Där hamnar alla strapatser som jag och flickorna hittar på, förhoppningsvis blir det fler dumheter! Fast jag funderar på om kategorinamnet låter lite perverst? Äh, det går ju att ändra i värsta fall..

Nä, nu ska jag och Lojsan titta på New Moon.. -.- Hoppas att jag inte dör! Eller typ tycker att den är jääätebra, hah..

Ha de bra, puss!


Kommentarer
Postat av: Kaisa

tack för en hur bra dag som helst! det var helt galet kul verkligen, hahah. <3

2010-01-06 @ 08:03:25
Postat av: Kmulls

Åååh, vi skulle kunna åka pulka på fredag när jag kommer hem! Kanske, om ni har tid. Vore så kul, velat åka pulka hela vintern men ingen som vill hänga med. :(

2010-01-06 @ 13:53:28
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0