Cpbra!

Göteborg var så sjukt bäst! Shoppade och flummade runt på stan hela eftermiddan.. Kaisa och Nadine reafyndade massor, eller dom köpte massor iaf..höh.. Jag shoppade ju rättså rejält förra helgen så jag tog det lite lugnt på den fronten. Men köpte två linnen på Gina, en liten jacka och väska på Monki och en korgkruka på Lagerhouse. Självklart rea, korgen kostade 14,50 hade egentligen kostat 69! Fynd!



Linnena är assköna, jättemjuka så det känns knappt att man har dom på sig..hah.. Jackan är också jättefin! Men ska försöka hitta nåt passande tygmärke att sätta över monki som det står på ena sidan. Typ en svala på varje sida skulle vara fint! Den mintturkosa korgen/krukan har jag nu alla kamerasladdar, laddare och grejer i. Väldans praktiskt och fint! Borde köpt en till.. Aja, det blir nog fler resor till Gbg hoppas jag!


Nu ska jag fixa partybilderna så hold on!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0