Bais.

Uuuuuuuuuuuuuuuh. Nu är jag sjuk igen, orkar inteee.. Pappa har antagligen smittat mig för jag har samma symptom, jättekonstigt magont, tryck i huvudet, matthet och illamående. Så jag kanske också får lungsäcksinflammation.. wohooo.. Så om jag inte blir bättre så blir det inte heller jobb resten av veckan. Vill inte var hemma ._. Plus att vi ska foliera en hel bil! Jag vill vara med juw. aoh. tyck lite synd om mig. OCH jag har typ helt tappat hoppet om anställning. Så det mesta känns ganska pissigt för tillfället.. Vill tillbaka till göteborg och festa lite till.

aeh. cpinlägg.

Kommentarer
Postat av: Kmulls

Du får komma hit när du vill sötnos. <3

2010-01-20 @ 00:07:44
URL: http://kmulls.blogg.se/
Postat av: Kaisa

men Sandra, det finns ju helt seriöst ingen anledning till att tappa hoppet över jobbet, då de typ älskar dig och inte sagt -nånting- om att du inte skulle få det. eller hur? så oroa dig inte :*

och jag hoppas du blir frisk snart söta du!

och åka tillbaka till göteborg och festa lite till känns som en bra lösning på det mesta just nu, haha. <3

2010-01-20 @ 07:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0