Storstädning och Second Hand.

Shame on me för att jag är kass på att skriva. Är så trött efter jobbet så orkar bara slöa framför teven när jag kommer hem x) Iaf så har första veckan som anställd varit riktigt bra! Förutom killen som hela tiden glor och följer efter mig. Blir galen!  Men nästa vecka så börjar Jonny jobba heltid igen så då slipper jag iaf vara ensam med snuskdavid. häh ^^ Hoppas att han aldrig hittar min blogg. Lagom creepy som smygfotade mig på julbordet, där han också följde efter mig heeeeeeeela tiden. Aja, jag har iaf världens bästa jobb och jag trivs sjukt bra. Bara så att ni vet ^__^


Idag har jag och Anton varit väldans duktiga. Vi har städat hans rum, vilket verkligen behövdes. Har nog aldrig sett så mycket damm, den svarta hyllan var inte svart utan vit x) Men nu är det så himlans fint! Plus att han har fått en hylla till sina dvdfilmer. Så ordning och reda för min lille pöjk.. Fast egentligen ville han bara ställa in den nya hyllan men jag tyckte att vi skulle storstäda först ^__^

Innan vi städade så var vi på en liten second hand på torpa, massa snyggt och jag köpte en liten byrå.hihi..



Sidorna är klädda med svart vinyl och lådorna är i teak. Supersöt och lagom stor! Vet dock inte riktigt hur jag ska få hem den.. hmm. Lite krångligt att ta med den på bussen kanske.

Jajaaa, nu ska vi titta på film och bli tjocka!

Ha det fint, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0