Host host host host host hooooooost.

Nu är jag sjuk igen. Hostar heeeela tiden. Yey! Har varit hemma hela veckan och hoppas på att bli så pass frisk så att jag kan gå till jobbet på fredag. Typiskt att bli sjuk sista praktikveckan ._. MEN! Jag ska antagligen, med största sannolikhet, att få jobb på ST!! Ett sk nystartsjobb! Vet dock inte riktigt vad det innebär men chefen mailade och sa det till mig idag, så nu ska jag fylla i en hel drös med papper och skicka till arbetsförmedlingen.. Och om allt går som planerat börjar jag jobba på tisdag! hihi! Och jag har bestämt mig för att aldrig mer bli sjuk! Om jag tränar lite mer och äter vitaminer och grejs så kanske min lilla kropp får lite mer motståndskraft mot sjukor.. Eller hur gör man för att hålla sig frisk?

Jag är liksom extremt less på att vara hemma (även om det är rätt gött att kunna ta en liten tupplur när jag vill) så snart dör jag av rastlöshet. Fast jag blir helt yr av att bläddra igenom en mapp med bilder så jag tror inte att jag är riktigt redo fö att gå till jobbet än. Vilket är bajs! Har folieabstinens ._. Igår skulle jag hjälpa mamma med att sätta sånt där frostgrejs på toafönstret som insynsskydd. Det gick inte så jättebra, första fönstret är ganska fint men det andra blev katastrof. Iofs så gjorde mamma det fönstret men ändå, den "folien" var heeelt kass. IKEAskit.. O så tror jag att rutan var för kall för den fastnade inte ordentligt. Så jag ska ta hem RIKTIG folie och göra det så proffsigt som bara jag kan! För jag är pretty darn good when it comes to folie ^__^

Annars händer det inte så hiimla mycket runt knutarna.. och nu börjar jag bli för snurrig för att sitta här så det är nog lika bra att typ gå ^^

EN bild vill vi ha först!



På mig och systrami från oktober 08. Känns skitlängesen.. Aja. Jag borde vekrligen ta tag i bloggen och skriva lite fler och kortare inlägg istället för såna här små noveller varannat årtionde. Men det är bara en sak till som jag vill säga! Och det är att pappa äntligen har hittat sin drömbil! Och att den är till salu. Och att den finns här i sverige. Och att den är i ett respektabelt skick. Så hurra för pappa! yey! Undrar bara var vi ska ställa den? hm..


Aja, ha det fint för det har jag! PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Louise

JAG HAR SETT DEN! OCH JUST NU ÄR 10% AV DEN VÅR!!!!! :DDDD

2010-02-13 @ 13:58:07
URL: http://lohwlooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0