Mai Parti!

Helt sjukt galet bra och rolig kväll! Allt var perfekt och jaa.. Kvällen blev så himla lyckad (: Vi hade förfest hos nadine och jag hade fixat massa småplock som vi mumsade på. Sen drog vi ner till bongo o shotade o hade oss. Sjukt kul..hah. Madde gav mig en mintu som slog bra ^__^ Sen vid tolv sjöng hela bongo för mig o sen spelade DJn Happy Birthday To Ya. Sen kom min lille bartenderälskling (vet inte om jag sagt det men anton jobbar poå bonog nu!) ut från baren med en snackskorg till mig :D Jag har nog aldrig blivit firad på bra..hih.. Sen dansade vi rumpan av oss tills det stängde o då gick vi till shell och åt kaw ^___^

Kvällen i bilder:


Så här snygg var jag!


































































































Huuu, det var många bilder. Orkar inte skriva nåt till bilderna men ni klarar er så bra utan! Nu ska jag sova så att jag är pigg imorn! pöööööööössss!!!

Kommentarer
Postat av: nadine

BÄST BÄST BÄST :*

2010-04-21 @ 10:26:02
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0