Skitsippor och Lööf.

Är hemma och vilar min dumma arm. Så jag är allmänt uttråkad.. Men armen är iaf lite bättre! I onsdags fick jag massage och laserbehandling av moster kerstin. Tydligen är jag jättestel i skuldrorna och självklart i högerarmen som är överansträngd. Men Kerstin knådade på som sjutton och sen kändes det mycket bättre. Sen ordinerade hon promenader så att blodcirkulationen kommer igång, så det är ungefär det jag har gjort sen i onsdags.. Vilat och promenerat (stavas det så? ._. ). Och i onsdagskväll var anton här, vi mysfirade 2,5år.. hih.. Så jag bakade lite kladdkakmuffins o så gick vi en sväng i skogen. Fint sörrö! Sen var nästan armontet borta, min pojk är bra han <3



Fick användning för mina fina muffinsformar som jag fick av lojsan i födelsedagspresent..









Min snygging och min dummer :*


Och nu är jag trött på layouten här så ska se om jag kan knåpa ihop nåt nytt! Pöss så länge!

Kommentarer
Postat av: Louise

HIHI ;D muffins gillar vi! ^^

2010-05-01 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0