Vita handskar.

Idag fyller Anton år! GrattisGrattis <3  Han sov här inatt så han fick mysfrukost idag på morgonen(typ tolv) och lite presenter. Var på stan hela dan igår och letade ihjäl mig. Men hittade iaf ett par skitsnygga glas och en bok fullproppad med drinkrecept. Tror att han blev glad.. Borde han blivit!

Och igår på stan så letade jag också efter vita handskar. Inte en enda affär jag var inne i hade några. Var på Myrorna, ICA Maxi, ÖoB, Charlies Häst o Hund, Biltema, varenda klädaffär på A6, Clas Ohlson och de tre second handaffärerna här i Habo. Inte en enda affär hade, eller Charlies hade men det var  sviiindyra (billigaste kostade 399:- ) ridhandskar, så det gick ju inte..

Så imorn ska jag till XLbygg och målaraffärn, har inte dom några så blir jag tokig. Eller Camilla hade ett par så det gör inget om jag inte hittar några, men ändå ^^

Annars peppar jag skitmycket för imorn! Gjorde en halloweenpumpa idag, blev fiin ^^

Aja, höres efter helgen och då blir det massor med bilder från festen!
PÖSS!






Kommentarer
Postat av: Kaisa

hoppas ni får det kul på festen :)

2009-10-30 @ 00:49:40
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0