Tråååk.

Det händer typ iiiingenting och jag har så trååkiiigt. Har försökt att hitta på lite saker idag. Bakat chokladbollar, städat, fixat o lite annat pyssel. Fast allt det tog typ 1,5h.. uuugh, vad tiden går låååångsamt. Tänkte att jag skulle sy in pappas gamla flanellskjortor men så var mormor här och snodde symaskinen ._.

Och jag är sjukt sugen på att åka till ullared, typ denna veckan. Vet inte riktigt vad jag ska köpa där men det finns alltid nåt att köpa ^^ Så om någon känner samma sak så säg till för guds skull! och jag kan tänka mig att åka någon annan vecka också, häh.

Och jag har inte hört något från sign tronic än. Dom skulle ringa tillbaka till mig när dom tänkt lite o så, och dom skulle ringa innan fredag. och nu är det ju för fasiken måndag.. aooh.  Tänk om dom ångrat sig..? När jag var där i tisdags så verkade dom väldigt angelägna om att jag skulle jobba där o så. Men att dom ville ha mig som praktikant nån vecka innan anställning. Men om man ska få praktisera så måste man ha varit inskriven hos arbetsförmedlingen i 3 månader och jag har bara varit inskriven i typ 2,5 månad. Så om jag missar det här jobbet så är det pga den förbannade jävla skitregeln. gah. Så himla korkad regel..

Resten av dagen så ska jag vara social o trevlig, mammas kompis ska komma hit på fika så jag antar att jag också måste fika o se snäll o söt ut.. hm.. Får iaf god kaka ^__^ 

Och i veckan ska jag fixa en del inför Antons födelsedag & Halloweenfesten.. meheh.. Så imorn ska jag köpa det sista till dräkten och present till dumpojken <3 Nån som har några förslag på vad jag kan ge honom? Värdelös på presenter, hah.

OCH igår köttade Rut sönder mitt långfinger med sin monsterklo. Fingret pulserar fortfarande och är ganska svullet. Gör så jäkla ont. Kattfan.

Aja, nu orkar jag inte skriva mer. PÖSS!


Kommentarer
Postat av: kmulls

Åååh, jag vill också till Ullared! Men.. Jag åker ju till Gbg imorgon och kommer nog inte till Jkpg på ett tag igen. ): Hm, när ska vi åka då?

2009-10-31 @ 13:31:29
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0