Svammel.

Göteborg var sjukt underbart skoj! Shopping hela torsdagen (och jag är fortfarande avis på camillas skor som hon köpte!) och sen på kvällen blev det en galen utekväll på Sticky Fingers. Skitjobbigt missförstånd men det blev en bra kväll iaf. Plus en rejäl bakfylla på fredan, haha.. Bilder kommer nog imorn!

Helgen har jag spenderat hos min pöjk och det har varit jättemysigt och vi har inte gjort speciellt mycket. Underbart att bara kunna vara. Ännu underbarare att vara det med honom <3

Imorn blir det tillbaka till 'verkligheten', fick mer bilder från min moster till hennes hemsida som jag ska ta tag i. Måste verkligen bli klar snart, ikh.. Jag har verkligen ingen ordning på mitt liv. Jag vet knappt vilken dag det är eller om det är helg eller vardag.. Allt är i princip likadant hela tiden. Jag har ingen struktur och inga regler. Jag hittar inte ordet jag söker, hm.. Alltså jag har inget som jag måste göra utan jag bara flyter omkring. Ge mig nåt att göra för sjutton. Eller ge mig pengar så att jag kan börja med körkortet. blä.

Fick förresten ett mail från Idre (sökte säsongsarbete) och deras svar på min ansökan blev såklart nej. Jag hatar detta eviga nej. Iofs så hade jag ångrat mig och ville inte ha jobbet men ändå..   

Sen funderar jag på hur många det egentligen är som läser min blogg. Den är ju inte världsintressant direkt så kan förstå om ingen orkar läsa x) Jag är inte världsintressant rättare sagt, hah!

Natti, pöss!

Kommentarer
Postat av: Lojk

2009-10-13 @ 23:23:39
Postat av: lojk

Jag läser din blogg miffo! :D :*

2009-10-13 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0