Sushi

Nu har jag blivit av med min sushioskuld. Sushi var sådär, det var skoj att göra dom men dom smakade lite hm..mjaa. jag vet inte riktigt faktiskt. Det där sjögräsgrejen förstörde tror jag..hah.. Annars var det hyfsat gott ^^  Men nu mår jag lite illa. Vet inte om det beror på sushin eller för att jag är trött eller om det är något annat som spökar..

Iaf så ska jag på jobbintervju imorgon! Ringde ju upp Sign Tronic innan och dom ville träffa mig, så klockan två imorgon ska jag dit och prata med chefen. Är lite lagom spänd och förväntansfull. Hoh.
Sen ska jag träffa Anton (när han har pluggat färdigt.) och då ska vi antagligen ut och äta o sen se Zombieland på SF. Tror att filmen hette så, det är iaf en komedi med zombies. Ska bli jättemysigt och jag längtar typ ihjäl mig efter pöjkenmin! Och ja, anledningen till detta ståhej med bio o mat är att vi firar två år på onsdag..hih.. <3

Ne, nu ska jag sova. PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0