Pricken Röd är död.

Aoh, himla skit. Idag skulle jag ju köpa handskar till halloween. Tänkte gå till "På pricken röd" för där har jag sett såna handskar som jag vill ha men butiken har tydligen flyttat till Vrigstad!?! Så inga handskar till Sandra och ingen present till Anton heller, tänkte köpt nåt roligt där som födelsedagspresent.. Så nu vet jag inte var jag ska få tag på vita handskar som är lite sailorish. Buttericks hade men dom var skitfula ._. Bajs.! Men jag hittade ett par som var fina på en secondhandnätbutik, www.mostermarie.se . Skiitfina saker där! Men vet inte hur lång leveranstiden är så det är nog inte värt att beställa.. Så jag gav upp och fastnade på Sivlettos hemsida, shop.sivletto.com, och DÄR kan man kolla huuuur länge som helst! Iaf om man heter Sandra och älskar rockabilly och sånt däringa ^__^


Det här skulle jag vilja haa.. Fast koftan kostar 899:-, jackan 999:- och skjortan typ 1300:-.. Och den rödhåriga tjejen har så gullig frisyr! En sån boll ska jag också ha en vacker dag..



Och när jag flyttat hemifrån så ska det banne mig vara fullt med kitschiga(stavas det så? ._.) och söta små saker!Iaf köket, blev helt såld på den lilla remsan med körsbär som man sätter på hyllor, och korgarna är så sjukt söta med! Ih, vill inreda kök nu x)


Får se hur det går med dom vita handskarna. Inte hela världen om jag inte hittar några men dräkten känns inte fulländad utan handskar! Så om någon har fina tunna damhandskar säg till!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Mirran

haha selmas frisyr får du med löshår och mycket tupering ;)

2009-11-02 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0