Höstkyla + Rumpvärme = ^___^

Okej, jag är nog en dålig bloggare. Inget inlägg på fyra dar! Skandal. Kanske inte, jag har haft fullt upp ska jag säga er. I torsdags jobbade jag med den förbaskade hemsidan till min moster. Det är jätteroligt men den verkar aldrig bli klar.. blöh.. Iaf så åkte jag till Anton på kvällen. Myspys <3


I fredags så skulle vi gå upp tidigt men försov oss så Anton fick räsercykla till skolan medans jag tog det liite lugnare. Skulle till ungdomsmottagningen, wii. inget märkvärdigt.. Iaf så gick jag från Anton ner till stan, iskallt men väldigt fint. Frisk luft och typ frost på marken så allt glänste. Typ ^^ Efter besöket så väntade jag på att Antons lektion skulle sluta, satte mig vid Wayne's på en sån där stor bänkgrej. Blev helt kall om rumpen! Inte särskilt bra.. Men sen kom Anton o då åt vi lite sub och sen satte vi oss i solen med varsin metro.



Senare försvann Anton och jag fortsatte att gå på stan, vid halv ett kom systeryster och vår shoppingrunda startade. Vi köpte massvis med smycken, två par skor, byxor och partytopp. Smyckena och skorna delar vi på, man får göra så när man har dålig ekonomi! Fast skorna har vi tyyyp tillsammans ^^ Sen köpte jag ett par byxor som jag ska ha till halloween, SailorGirl woho.. Fast jag hoppas verkligenverkligen att festen blir helgen före alla helgona så att jag kan vara med ._. Tråkigt annars. Iofs så ska jag till skåne o köpenhamn på alla helgona så det är väl inte fy skam det heller, men ändåååå. Så hoppashoppas att det blir helgen före!
Iaf så shoppade vi loss hela eftermiddagen o sen blev vi upphämtade av Anton o sen åkte vi hem o slöade hela kvällen.



'Mina' skor & partytopp. Inte jättebra bild men äh. ^^



Lördagen skulle också bli tidig, men vi försov oss igen..hah. Men det gick bra ändå. Klockan ringde kl.8 men stängdes av ganska snabbt och snooze  glömde vi. Men vi kom iaf upp vid tio och så åkte vi till Skillingaryds marknad. Regnet öste ner och typ alla knallar hade packat ihop men det var ganska kul ändå. Jag köpte körsbärshalsband och körsbärsöronhängen ^__^, faketatueringar till halloween och en trämask. Typ som en afrikansk mask fast den var lite mer asiatisk tror jag. Fin var den iaf. Anton köpte  lite serietidningar, en tshirt och två trämasker också. Skitläskiga ._.
Sen sprang vi raskt till bilen och åkte hemåt. Rumpvärme är verkligen det bästa som finns när man fryser..hah.. Så det ska jag fixa till min PV på nåt sätt ^__^


^___^
Nammii ^__^ och kall röd liten näsa!


Lördagskvällen spenderades hos Kakan med Martin, Fredrik, Kaisa, Anton och Jeppi. Jätteskoj (:


Och idag har det inte hänt så mycket.. Vaknade i Antons varma säng, åt frukost och sen åkte jag till jobbet. Jobbade o sen gick jag hem i ösregnet.. wiii.  Skulle behövt en omgång rumpvärme men det blev choklad och Happy Tree Friends ist ^^


Och nu sitter jag här i mina nya pumps. Jättebra att sitta in dom ist för att gå in dom ^^
Aja, ska lägga upp lite partybilder från förra fredan tänkte jag så, hold on!


PÖSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0