Handla, städa, tvätta, laga mat & diska.

Gissa vad jag gör just nu?


Om ni gissade på att jag sitter i bilen på en parkering i Mullsjö så gissade ni rätt! Grattis!
Anledningen till detta är att mamma tyckte att jag skulle köra henne till hennes hokuspokusgubbe och jag tog med mig laptopen så att jag har nåt att göra ^___^ och jag gillar verkligen saker som man kan ta med sig överallt. Otroligt praktiskt med mobilt bredband OCH laptop. wii.. Och nu börjar det regna, hoppas att det inte blir allt för kallt att sitta här ._.

Jajja, andra saker som måste göras idag är handla, städa, tvätta, laga mat och diska. Japp, jag är värsta hemmafrun nu. Väldigt fin karriär, skulle kunna tänka mig att fortsätta om det inte var så förbannat tråkigt att städa, tvätta och diska. Eller städa är ju ganska kul om man är på sådant humör vill säga. Jag är nog mer på krypa-udner-täcket-och-titta-på-film-humör idag.. Men dammråttorna börjar bli så stora att jag knappt kan gå i mitt rum utan att bli halvt uppäten, så jag måste nog städa..

Naeh, det var inte så kul att sitta här o glo. Ska nog gå in i tygaffären här bredvid o glo istället ^^

Hörs senare, PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0