Halloweenpepp.

Jag är så förbaskat pepp inför halloweenfesten! Ih, vill nu! För nu är jag i princip klar med min outfit, SailorGirl a la 50's. Eller nåt åt det hållet iaf. Har klippt av ett par byxor och sytt dit en rosett på toppen idag, det som fattas är ett par vita handskar sen är det heelt klart! Ska bli sjukt kul, hoppas att alla andra bjudna är lika pepp som jag..hah.. OCH jag har till och med köpt en pumpa idag som jag ska skära ur. Halloween är fint, enda gången på året som man får klä ut sig, om man inte ställer till med någon maskerad men det verkar vara en sällsynt företelse, tyvärr.
Aja, så här kommer jag att se ut iaf..:



Hatten är typ gigantisk men äsch ^^ och rosetten var inte fastsydd när bilden togs..
Toppen är ljusblå med vita prickar och byxorna är som sagt mörkblå.


Och just ja, jag har nog banne mig jobb på g! Yey!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: anton

awesome:D

fast det är nån konstig grön kontrast i bilden :o

2009-10-22 @ 18:26:34
Postat av: Sandra

aoh, trodde bara att det var min skärm som var konstigt vinklad.. ._.

2009-10-22 @ 18:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0