FiFan

Alltså jag tänkte att jag skulle få gjort massor idag. Alla "hemmafru"grejer har jag gjort, men tänkte att jag skulle göra mer, hemsidan bl.a.. Men utöver handlastädatvättalagamatodiska så har jag typ väntat heeelaa dan. Väntade ju på mamma sist jag skrev, senare så fikade vi hos mormor. Mamma ringde till doktorn åt mormor, så vi fick stanna o vänta i en aaslång telefonkö, väntade i en timme.. Sen erbjöd sig mamma att åka till vårdcentralen och apoteket åt mormor och jag är helt övningskörningskåt så jag körde dit. Fast fick vänta ytterligare en timme innan mamma var klar.. häh..

Iofs så är väntan självförvållad, behövde inte vara med nån gång egentligen. Så jag antar att jag inte är så pepp på att fortsätta med mosters hemsida. Hat. Som sagt så är det skoj att göra hemsidor, men så förbannat jobbigt att göra en åt någon annan. Min moster har precis startat en egen tapetserarverkstad och ville ha en hemsida så hon frågade mig. Hon visste inte riktigt hur hon ville ha det så hon sa att jag fick göra något som jag tyckte var fint och bra. Så jag gjorde det, mailade förstasidan så att hon kunde godkänna det och så att jag kunde jobba vidare. Hon sa okej så jag fortsatte. Efter typ 20 timmars arbete så var jag nästan klar, då kläcker människan ur sig att hon vill ha en annan layout. ahfjshafdus. Så förbannat irriterande så att jag nästan spyyyyr. blöh.

Så jag har börjat om.. Känns inte alls kul att göra om. Iofs så blir det bättre nu men skittråkiiiigt.. Sen har nån journalist som hon känner skrivit ett helt jäkla häfte med text som ska vara med. Helt sjukt. Tre massiva stycken som ska vara på första sidan t.ex. Inte en jävel kommer att orka läsa allt det.. Menmen.
Sen undrar jag om det är för mycket att begära 95spänn i timmen? Blir nog en fin lön isf ^__^

Naeh, nu ska jag fortsätta pyssla lite. Gjort anslags/fototavlor så nu ska jag sätta upp foton. Bild kanske kommer imorn om någon är intresserad av att se ^^

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0