Big Bongo 25/9 -09

Sjukt rolig kväll (: Och jag är jättesugen på att gå ut igen, bara så att ni vet!


Kvällen började mindre bra, Frida glömde sin sprit på bussen x)
Vi väntade på att bussen skulle komma tillbaka,
som tur var så var spriten också kvar! wi!



Kaisa kom hem! <3


På Bongo! Madde, Becka & Frida.


Snygga som få <3


Nadine, Millan & Jag.


Pöjkarna med ölen!


Jag har bäst hållning & Kaisa är snygg,
 påminner lite om "kåta katten" ^^ <3



^___^


Snyggingar! <3


Dansadansa!


Mattias, Joakim (tror jag) & Kaisa.


Hoh <3


Hemvägen.



Ankpuss ^^ <3


Kommentarer
Postat av: Kaisa

HAHAHA "kåta katten". det hade jag glömt bort. hahah.

kul bilder :D

2009-10-05 @ 08:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0