Bajsdag.

Tandläkarn gick bra, förutom att hon nästan drog ut en kindtand. Inte riktigt men det kändes nästan så när hon höll på med den där läskiga kroksaken ._.
Arbetsförmedlingen gick lite sämre. Gick upp vid tio o duschade. Sen gick jag vääldigt motigt iväg, klockan var typ halv tolv. När jag kommer fram är dörren låst. Blir skitförbannad. Dom kan ju inte bara stänga en halvtimme före den utsatta lunchtiden! Så jag går hem igen. Vid ett går jag tillbaka, fortfarande låst. Men va faan.. Sen läser jag lite närmre på skyltarna med öppettider. Häh. "Öppet Mån & Ons 9-16, lunch 12-13." häh. Alltså var det helt stängt idag. Puckomig som inte läste skylten tydligare.. Så imorn ska jag dit.. "igen".. Tråktråk.

Dessutom så börjar jag  bli förkyld, vilket är sämst. Jag hoppas och vill skiitmycket till gbg på torsdag så om sjukan ställer in det blir jag arg.. ._.
Och jag skulle verkligen behöva min pöjk. Men vi träffas inte förrän till helgen. baiis. Ja, jag är smått beroende av att träffa honom varje dag. Så van vid att göra det så när det dröjer mer än en dag blir jag helt galen av saknad.  
Så längtar jättemycket till helgen <3
Och det är nog lika bra att försöka gå o lägga mig, sömn är bra för sjuk liten kropp!
Men först två bilder på tavlorna som jag gjorde igår!





Den till vänster är lite anslagstavla också därav utrymmet i mitten ^^

Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0