My Bloody Valentine.

Just nu sitter jag i Antons säng och försöker att komma på nåt vettigt att göra.. Han och Jeppi spelar zombiespel, hade ingen lust att sitta där o glo så nu är jag ensam!

Innan så tittade vi på en 3Dfilm, "My bloody valentine", ascoolt med 3D! Fast filmen i sig var väl sådär. Skådisarna var ganska dåliga ochjag vet inte om handlingen var så bra heller.. Den handlade om ett gäng gruvarbetare som dog i ett gruvras, fast en kille överlevde men hamnade i koma, när han sen vaknade upp ur koman ville han typ hämnas av någon konstigt anledning och köttade ihjäl halva sjukhuset.. Ganska skumt faktiskt.. Och sen handlade det om att folket i byn trodde att han hade kommit tillbaka (det hade gått 10år sen raset), alltså var det en snubbe i full gruvarbetarklädsel som gick runt och mördade folk med sin hacka. Brutalt med 3D, speciellt gubben som fick sin käke avsliten, käken tillsammans med blod och diverse delar flög sedan igenom luften mot oss tittare. Äckligt men tufft som fan! Men titeln och handlingen är liiite långsökt. Tydligen hade gruvraset hänt under alla hjärtans dag och gruvarbetaren slet ut sina offers hjärtan och la dem i hjärtformade chokladaskar. Hm..
Här är iaf trailern!


I övrigt så är jag trött och sliten efter jobbet. Mina händer är fulla av små och mindre stora skärsår från skalpell, kniv, vassa plåtar och plastskivor. Så varje gång jag tvättar händerna svider det så grymt mycket och jag har lyckats att skära mig mellan fingrarna och det gör så förbannat ont nu när jag skriver x)
Och idag det gått riktigt bra, förutom att jag var tvungen att göra om fyra mindre skyltar bara för att folieloggan var för liten.  Skitsurt att göra om saker. Men sen harj ag gjort Nettoskyltar hela dan. Jätteskoj! och bra blev dom också..



Små vovvar! Eller ganska stora typ 1,5m.. ^^

Häpp, ska nog rota i antons filmlåda och se om jag hittar nåt.
PÖSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0