Jag lever, jag lovar!

Jaa, jag gör ju det. Även om jag inte har skrivit något sen förra fredan.. Anledningen är att jag har bott hos anton hela veckan och har inte orkat skriva något. Pappa började åtta denna veckan så kunde inte åka med honom till jobbet, så det blev smidigast att bo hos anton. Provade att åka buss i måndags. Bussen gick 05.50 från Habo och jag var på Signtronic ungefär 7! Men nästa vecka börjar pappa sju igen så då åker jag med honom! Så Anton, nu slipper du mig ^^



Ikväll är jag ensam hemma. Mamma och pappa ska på julbord och syster är i gislaved och rider häst! Men som tur är så kommer Anton och tar hand om mig (:

OCH! Åke cpkatt högg mig i ansiktet idag! Fick ett ordentligt grepp om käkbenet, lite läskigt faktiskt ._. Han var mycker sötare och behändigare när han var en liten skitkisse..



Älskar tjockismagen, hah ^^

PÖSS!

 


Kommentarer
Postat av: frida

den katten är livsfarlig! haha (;

2009-11-30 @ 11:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0