Helg.

Imorse rignde af och jag ska börja praktiksera på måndag kl.7! Äntligen.. Kommer att vara helt död, måste typ åka hemifrån vid sex för att hinna till Haga..hah.. Men kanske kan åka med pappa, om han är snäll!

Ikväll ska jag vara hemma, skittråkigt! Mamma jobbar kväll, pappa slutar sent och lollo skulle nog till en kompis. Så jag är i princip själv hemma ._. bajs. Imorn ska jag jobba och sen gå på fest. Antons pappa fyller 50 så det blir nog partyparty!


Ne, nu ska jag spela sims, tiden försvinner bra då!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Jobbigt läge att behöva åka vid sex redan :(

Kan glädja dig med att jag måste göra samma. Börjar också jobba kl 7 på måndag

2009-11-15 @ 19:03:54
URL: http://keikanbartender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0