Halvhalvhalv sjuk.

Nu är det så gott som klart! Efter många mail fram och tillbaka med arbetsförmedlingen så ska jag dit på tisdag och skriva på papper om praktik och jobbgarantin. Alltså så ska jag praktisera på Sign Tronic! Äntligen lossnar det! Jag slipper iaf gå hemma hela dagarna och inte göra någon nytta, sen hoppas jag på att jag blir anställd. Verkade ju så när jag var på intervju för några veckor sen. Så håll tummarna för mig!

Och håll tummarna för att jag slipper bli sjukare än vad jag redan är. Har varit lite risig hela veckan, typ som man är innan en dunderförkylning brakar loss. Men än så länge är jag kvar i det första stadiet av en förkylning. Alltså hängig, seg, tung i huvudet, liiiite feber och liiiite halsont. yey!

Ja, det var väl det jag ville säga. Kanske skriver lite senare..
Nah, jag bjuder på en bild också! Hittade gamla foton på pappas kontor, otroligt söta..


Här är jag när jag är sisådär 6 år. Inte mycket som hänt på
13 år, haha.. Förutom att jag har lite kvinnligare former och
kaaanske ser lite äldre ut.. Men bara kanske!


PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Kaisa

härligt med signtronic! grattis (:

2009-11-07 @ 02:35:13
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0