Halsdukar och Matrix.

Idag var det tänkt att jag skulle gå upp vid nio och hinna med en himla massa grejer. Men somnade vid två inatt  så när klockan ringde imorse så oooorkade jag verkligen inte gå upp. Så jag sov till tolv, hah. Ne, det var inte så kul men utvilad var jag iaf. inte.

Blev en seg frukost och sen satte jag mig i soffan och kollade på film men mammi. Hon är sjuk så hon har tittat på Matrixfilmerna i två dar nu och är helt besatt, så söt. Så idag tittade vi på trean, och under tiden började jag virka en halsduk och när filmen var slut så var halsduken klar ^^ Snabbt ska're gå!



Supermysig! Och om ni undrar så virkade jag med fingrarna och så är det en sån där halsduk som sitter ihop och som man drar över huvudet två varv. Typ.  Min kusin gjorde en sån när jag var hos henne på praktik förra hösten, så det är hennes idé från början så att säga..
Sen gjorde jag en till mamma också, fast lite mindre och  gräddvit. Tog max tio minuter, väldigt praktiskt!


Resten av dagen har jag fipplat med den förbaskade hemsidan, men nu är det bara en liiten grej som ska fixas och sen ska den ut i  thö sajbör späjs! Fast den är inte så fin, eller inte så komplicerad iaf. Men moster verkar vara nöjd så då duger det! 

Och jag är lycklig, för nu får jag in lite kommentarer! Wiii.. Och som svar till Mirran: Camilla sydde cupcakedräkten själv, och om du känner Selma med den fina frisyren så kan du hälsa henne att hennes frisyr är söt ^^


Jäjä, nu ska jag återgå till mitt liv. PÖSS!

 


Kommentarer
Postat av: emma

oooh jag vill ha! jätte fin halsduk! :*

2009-11-04 @ 00:48:24
URL: http://emmakey.blogg.se/
Postat av: Kmulls

Åh vill också göra en sån halsduk! Hur gör man? Jag vet hur man virkar med fingrarna men det blir ju bara jättesmala band typ? o.O

2009-11-05 @ 15:14:11
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0