Halloweenfest hos Martin 30/10

Bilderna får tala! (och bildtexterna ^^)




Sötcamilla var en Cupcake!




Gustav, Ellen och vampyrmartin.
Vet inte riktigt vad Gustav & Ellen var men läskiga var dom iaf ^^


Cupcake & SailorGirl!


Vampyrprästkakan!


Min GuitarHeroanton <3


Prästkakan igen!


ÖLSPEL!


ÖLSPEL!


ÖLSPEL!


DUM!


^__^



^__^


En del av alla tusen hoppbilder vi tog!


Alla är sjukt roliga ^^


Kanske den roligaste, Gustav är klockren ^^




^
Okej, den här är roligast ^^


Älskar Martins min..hah


Sen lekte "kroppsdel mot kroppsdel med ett kort emellan"!
Här är panna mot hals...


Underbart ^^


Så söta







Lagom porrigt, fast porrigast är Jeppi med blicken ^^


Smidigast


Lagom suspekt ^^


Sen blev vampyrmartin cupcake och efter det åkte vi hem..



Jätterolig och mysig kväll, synd bara att vi inte blev så många som planerat ._.

Och jag vill klä ut mig nån mer gång! Maskerad snart?!?!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mirran

Jag äslkar cupcake kostymen, vart fan har hon fått tag på den?

2009-11-02 @ 22:31:36
Postat av: Kaisa

men åååh, camillas dräkt alltså <3 haha

2009-11-03 @ 02:26:54
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/
Postat av: kmulls

Hahahahaha jag döööör! Hoppbilderna. <3



Väldigt, väldigt fin kväll. :)

2009-11-05 @ 15:17:31
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0