...

Jäkla pissliv.

Tydligen så misstänker AF signtronic för att utnyttja praktikanter och det måste redas ut massa saker innan jag kan komma dit och praktisera.. Så nu måste jag vänta på besked. Satfan.
Så idag har jag varit allmänt deppig och arg. Tills farfar kom på ett spontanbesök och gjorde mig litelite gladare.


Och nu letar jag runt på internet efter något att  fördriva tiden med.. Hittade en ganska bra grej! http://www.spinningring-uk.dk/spinning_ring_index.html 



Så den här har jag designat, ska önska mig rosringen och den översta ringen i julklapp..!

och jag gillar deras reklambilder..








 



Speciellt den första med bläckfisktjejen. Såna bilder skulle jag också vilja göra någon gång, någon som känner sig sugen?

Jaja, nu ska jag se om jag hittar nåt annat att göra.. PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

internet bara la av igår och vägrade funka. därför jag försvann. sorry :*

2009-11-11 @ 00:35:37
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0