Död.

Praktiken på signtronic har börjat! Det går hyfsat bra, lite annan teknik med folien och en heeel del nya moment som jag måste lära mig. Igår fuckade jag upp en Elonskylt minst fem gånger innan den blev någorlunda bra. Inte alls van vid att lägga sån folie och inte heller med vatten. Men nu kan jag det!

Och idag fick jag lite boost, behövde verkligen det, bröt nästan ihop igårkväll. Jag tycker ju att jag är bra på att göra skyltar men igår kände jag mig värdelös.. Iaf så skulle jag och Frida (en annan praktikant som har varit där aslänge) göra en skylt tillsammans. Skylten var typ 3m lång och 1m hög så det var ganska stora bokstäver. Men vi bestämde oss för att läga foliebokstäverna utan vatten. Det är lättare att lägga med vatten om man vill undvika luftbubblor osv, plus att man kan rätta till om det blir fel. Vet inte om ni hänger med men jag berättar ändå! Men vi la den torrt, som det heter, och jag är ju van vid det så för mig gick det skitbra.

På Skyltpoolen lägger dom knappt inget med vatten och inte i skolan heller så det är ju så som jag har lärt mig. Så de bokstäverna som jag la blev superfina!

Imorn så kör vi på högsta växel, asmånga skyltar som ska vara färdiga till fredag och dom flesta är knappt påbörjade så vi får nog jobba över.

Men nu måste jag duscha och sen ska jag inte göra ett skit! Supertrött..

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Kmulls

Angående videon: Hahaha tack. ;D Hade lite tråkigt..



Angående camera tossing: Jaaa, testa! (: Jättekul, och det är nog nästan lättare med en kompakt.

2009-11-18 @ 22:46:22
URL: http://kmulls.blogg.se/
Postat av: frida

haha, jag är väl inte bitsk? x)

2009-11-18 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0