Tummen upp!

Den största händelsen idag är att jag har skurit mig i tummen. Inget litet skitsår utan ett ordentligt jäkla bajssår. Skulle skära etiketter till ett taxibolag, hade skurit nästan alla 70 när jag för en millisekund tittar upp samtidigt som jag skär. Det bränner till ordentligt i tummen och ja. Fy faaaaaaaaan vad ont! Jag tror att jag hamnade i nåt chocktillstånd för jag bara stod och stirrade på min blödande tumme sen tog Frida  tag i mig och ledde iväg mig till första hjälpenlådan. Vi tvättar och plåstrar om men det blöder igenom plåstret lika fort så ja.. Iaf när jag är ordentligt omplåstrad så går vi tillbaka in i ateljén och fortsätter att jobba.. Jag sätter mig på min plats och ser en liten hudbit på bordet. Mhm, mums! Där låg den stackars tummen jag skar av. Fy fan. Vidrigt och förbaskat onödigt. Jag har typ inte kunnat göra nåt ordentligt på hela dan, tummen är viktig ska jag säga er! Så var rädd om era små tummar!

Aja, imorn blir det iaf bio med anton och på lördag ska jag och syster julshoppa! Verkar bli en fin helg (:
OCH jag vill ha en egen design på min blogg! Den känns ganska opersonlig och tråkig nu men jag vet inet riktigt hur jag ska göra.. Eller jag har lite hum men vill veta exakt hur man gör. HJÄLP MIG! Blev ännu mer sugen när jag kom till Camillas blogg och såg att hon hade gjort en ny design.. Vill också ju!


Häpp, nu ska jag typ slöa. PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Kmulls

www.designadinblogg.se där har jag lärt mig allt. :) Och stackars tummen!

2009-12-03 @ 19:41:25
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0