Produktiv dag!

Så här har min dag sett ut!














































































































































































































 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hunnit med ganska mycket och jag känner mig inte alls sjuk! Eller liiiite seg är jag men jag är inte lika täppt längre, mitt huvud sprängs inte och jag har ingen feber..woho! Så imorn ska jag jobba och sen blir det ju julbord.. Ska bli mysigt (: Fast jag är fortfarande lite osäker på det där med kläderna... Men jag packar ner pennkjolen o det och inget annat så har jag inget val när jag är hos anton och byter om! Ha!


Resten av kvällen ska jag bara mysa! Ska kolla på Bonde söker fru, häh.. Och sen Simpsonfilmen som går på sexan.. Müspüs!

Höres till helgen! Kanske tar med mig kameran till julbordet så får ni se vilka roliga muppar jag jobbar med..häh..

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Kmulls

Åååh! Jessica sa att hon köpt saker till mig från bluebox, "finns hur mycket gulligt där som helst som passar dig" sa hon, och idag när vi var på stan hittade jag såna där tygbakelser och bah "ååååh vad fiiina!". Hoppas hon köpt såna. ^^

2009-12-17 @ 19:18:27
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0