Min Lilla Gran & Min Fina Lampa.

Idag har jag gjort massvis med grejer. Gick upp vid sju och åkte till städjobbet, när jag kom hem pussade jag lite på anton, sen åkte han hem.. Efter det hjälpte jag mamma med lite grejer, städade huset, slog in alla julklappar, virkade en halsduk till Anita (farfars fru), lagat mat och klätt den stora granen. Den blev superfin! Fast min gran är nääästan finare ^__^ Egentligen inte men på bilderna ser den helt okej ut, hah.. Den är typ helt platt, men jag kan iaf trycka in den ganska långt in mot väggen och den tar inte så mycket plats. Superbra när man inte har så mycket utrymme! Men den ser helt avkapad ut på sidorna x) Aja, pyntet är fint! Köpte en ceriserosa spira på Rusta och matchande pärlband..hoho.. Resten av pyntet kommer från IKEA.



Och igår pysslade jag lite med en lampa som jag ska få i julklapp..hihihi..



Nä, nu kommer nog tomtefarfar. Bäst att ta emot julklapparna!

PÖSS!



Kommentarer
Postat av: Wazza!

Niiiiice

2010-01-04 @ 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0