Lite bättre.

Idag är jag hemma från jobbet, fast känner mig för frisk för det. Egentligen.. Fast jag är för sjuk för att jobba så jag vet inte riktigt hur jag ska göra ._. Och sjukan beter sig jättedumt, på förmiddagen känner jag mig nästan helt frisk men framåt dan kommer den tillbaka och sen slår febern till på kvällen.. Jättejobbigt! Men tror att jag stannar hemma imorgon också och kanske jobbar på fredag så att jag kan vara med på julbordet. Och jag trooor att jag ska ha pennkjolen, efter söta kommentarer från er (: Men kommer säkert att känna mig dum när jag väl är där, brukar vara så.. Hemma är jag skitsnygg men sen blir det njaaaäääeh. Typ ^^

Och jag måste hämta ut mitt paket från bluebox idag.. Köpt massa söta julklappar! Så jag ska palta på mig massor med kläder och trotsa sjukan lite.. häh..

Camilla: Jag ska bli jättefrisk till 25e!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0