Juligt.

Det har nog varit den bästa julen någonsin! Snö, mysigt sällskap, fina julklappar, skratt, fin gran och massor med kakor, julgodis och julmat. Igår var vi hos min moster utanför tibro, hon som jag gör hemsidan åt.. Jättemysigt för hon och hennes gubbe bor mitt ute i skogen i en liten röd stuga.! Myspys! I tisdags så var farfar och Anita här, de kommer alltid dagen före julafton och tomtar.. Det var också skoj, de hade låst in bilnyckeln i bilen, och i bilen låg alla julklappar, så jag och farfar fick åka hem till dom och hämta reservnyckeln ^^

Lägger upp lite bilder, orkar inte riktigt skriva mer..höh..

23:e



Tomtefarfar!



Han fick en ny tomtedräkt, så nästa år kommer han att vara så här söt!



Tänkte att jag skulle lagt upp den här bilden igår men hann inte ^^
Lojsan sydde iaf en liten luva till Åke, men han gillade inte riktigt att ha den på sig..

JULAFTON



På väg till Beateberg!



Blev väldans mycket julmat och fika och lite paltkoma på det.
Men det är ju så förbaskat gott!




Lojsan väntade otåligt på sina julklappar ^^




Lojsan med kusinsara och kusinelin



Sen var hon nöjd när hon äntligen fick julklappen som hon väntat på,
en sprillans ny ridhjälm!


Blev inte så många bilder, men några iaf..

Jag fick massa fina klappar!

- Väggklocka
- Tapet
- Smycken
- En jättefin kasse från Anne Taintor
- Cupcake läppglans/balsam
- Presentkort på Guldverkstan. Ska köpa en elle två nya spinning ringar!
- Presentkort på a6
- En jättefin liten tavla
- Snygga glas
- Bra Schampoo
- Lampan som jag visade i förra inlägget ^^
- Pengar och lite andra smågrejer..

Sjuuuukt mycket grejsimojsi! Jag är nöjd :D

Snart ska jag åka till anton och sen blir det bongoooo! hihiihhihihiih.. PEPPSOMSJUTTON!

Men först lite mer julmat, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0