Bröööl.

Jaha, nu har jag glömt bort lösenordet till min användare på datorn. Kommer verkligen inte på vad det är. Ledtråden är "bruuuuuummbruuuuumbröööl", väldigt hjälpsamt.  Bajs. Någon som kan hjälpa mig?

Och jag som tänkte göra massa grejer på datorn idag, fixa bloggen och det sista på hemsidan. Aaahrg, så sjukt tröttsamt.. Aja, vi har iaf bakat lussekatter idag! Och vi är jag, mamma och syster. Dessutom snöade det lite på förmiddagen och vi har lyssnat på julmusik hela dan. Så julstämningen är på topp!

Men va fasen. Nu funkar inte kameran, tog lite bilder på kissarna.. Men datorn verkar inte alls vilja samarbeta idag.. Häpp, lika bra att slänga sig i dushen och vänta på pöjken.

Ha't bra! och hjälp mig med lösenordet!
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0